Taart!

Bente werd 12 en bij een verjaardag hoort taart! Toen ik als voornaamste hobby nog taarten maken had, was dat een mooie taart met marsepein, aangepast aan de interesses van de jarige job.

Ik ben even op zoek gegaan in de archieven en vond daar de taarten die onze jarige Bente in de loop der jaren heeft gekregen. De foto’s zijn soms wat donker of onduidelijk, maar ik vond het toch wel een leuk overzichtje.

bente
Dit was de eerste taart, n.a.v. een prentenboek dat ze altijd wilde lezen.
floddertje
Floddertje
pippitaart-album
Pippi. Op deze taart was ik heel trots.
k3-voor-bente
K3 natuurlijk als je 7 wordt!
bente-8
Ijsjestaart voor ijsjesmonster
bente-zwemt-9
9 en dol op zwemmen!
mummie-taart-bente
Een taart met Halloweenthema

Van de minion van vorig jaar heb ik niet eens meer een foto!

Nu ik voorlopig geen marsepeinen taarten meer maak, moeten de jarigen hier in huis kiezen uit gewone taarten. Bente koos voor appeltaart, käsekuchen (de duitse versie van de cheesecake) en natuurlijk de Mississippi mud pie.

img_0905

img_0904

img_0902

Misschien een tikje minder mooi, maar wel ook heel lekker! En gek… als ik dan die kunstwerkjes hierboven zie, krijg ik bijna zin om weer zulke taarten te maken. Bijna!

3 gedachtes over “Taart!

  1. Esther

    Wat waren jouw taarten ook altijd schitterend! Ik denk dat je voor meerdere kinderen/volwassenen zo’n compilatiezou kunnen maken.
    En buiten dat ze altijd sschitterend en strak waren, waren ze ook overheerlijk!
    Denk nog maar een keertje goed na….

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Bijna 19… – Een snufje Rianne

Geef een reactie

