Klepperdeklep!

Misschien ben ik een beetje ouderwets, maar het geluid van een klepperende brievenbus doet me snel opspringen van de bank. Ook al is het meestal saaie post (folders, krantjes, rekeningen), soms zit er wel iets leuks bij. Kerstkaartjes, verjaardagspost, een lief kaartje van een vriendin, een uitnodiging voor een feestje of misschien wel een geboortekaartje! Feestpost, zullen we maar zeggen!

Het maken van post vind ik al net zo’n feestje als het krijgen ervan. Bedenken voor wie, welke gelegenheid, iets ontwerpen of namaken, knutselen of handletteren en zal ik een zelfgemaakte envelop gebruiken of een ‘gewone’ versieren? Voor mij zijn kaartjes de manier om even creatief bezig te zijn.

De afgelopen weken maakte en verstuurde ik deze kaartjes. Kijk je mee?

Verjaardagskaartjes.

img_0989

img_0975

img_0954

img_0951
Deze slingers zijn eigenlijk ook een kaartje. In een zelfgemaakte envelop opsturen en de jarige mag zijn eigen feestje gaan versieren!
Andere kaartjes.

Ik probeer ook altijd een kaartje te sturen bij bijzondere dagen en gelegenheden.

img_1037
Voor een vriendin die met iets nieuws gaat beginnen.
img_1035
Verjaardagcadeautje
img_1011
Een gedenkkaartje
img_0928
Voor onze trouwdag 😉

Inspiratie haal ik vaak van Pinterest, ik sla allerlei leuke lettertypen en quotes op om later te gebruiken!

2 gedachtes over “Klepperdeklep!

Geef een reactie

