Toch jammer…

De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Op school was het druk met rapporten en gesprekken, thuis probeerde ik zoveel mogelijk leuke dingen in het weekend te doen. Ik heb echt nog geen spijt van mijn aanbod om tijdelijk fulltime te gaan werken. Ook nu het er naar uitziet dat ik nog wel een poosje doorga als juf van groep 3 én 8 voel ik niet echt stress of zo. Een dingetje vind ik wel heel jammer. Ik heb namelijk zoveel minder tijd om een beetje te lummelen. Ik bak veel minder, ik ben minder aan het knutselen, tekenen, handletteren, haken en andere creatieve uitspattingen en ik heb te weinig tijd om een leuke blog te schrijven. Vandaar dat jullie het voorlopig moeten doen met wat minder frequente berichtjes…

Voor Valentijnsdag maakte ik deze heerlijke kersentaart. Ik spotte dit recept op de site van Pauline en had meteen zin om die taart te gaan bakken.

img_1074

Wat een plaatje met die hartjes in de deksel toch? En ik ben zo blij met mijn nieuwe bakvorm met losse bodem! Die prachtige ribbels aan de zijkant!
img_1072

Om toch nog iets aan Valentijnsdag te doen, maakte ik deze tekening op het raam.

img_1068

In mijn volgende bericht heb ik vast meer te vertellen, want morgen heel vroeg vertrek ik naar nu nog onbekende bestemming. Met vier collega’s/vriendinnen ga ik op een srprs.me-reisje. We weten dat het 3 dagen 20 graden wordt, dus de bikini zit in de koffer!

Een gedachte over “Toch jammer…

Geef een reactie

