Bijna 19…

Bijna 19 jaar zijn wij de trotse ouders van onze oudste. Toen hij geboren werd leek het een onmogelijkheid dat hij ooit volwassen zou worden. En nu we niet beter weten lijkt het weer onmogelijk dat hij dat minimensje op zijn eerste foto’s is.

Natuurlijk komt er taart dit weekend, naar de wens van jarige en de bakgrage mama. Maar zo mooi als de taarten die hij kreeg tussen zijn 10e en 17e verjaardag worden ze niet meer. Wel minstens zo lekker! Ter ere van onze bijna-19-jarige heb ik de taarten weer eens opgezocht. Wat een plaatjes eigenlijk!

Het begon met een kanotaart voor zijn tiende verjaardag. Wat een prutfoto!

kanotaart met staart

Op zijn elfde fan van Harry Potter, hij las de boeken achter elkaar door! Volgend weekend gaan we samen naar de Harry Potter experience, dus nog steeds fans!

Harry Potter

Dit was de taart die hij in de klas wilde uitdelen.

donald duck

Een Mariokart taart. Zo leuk om te maken weet ik nog!

Mario kart zijkant

Toen op zijn dertiende de spijkerbroek steeds lager ging hangen, kreeg ik een geniaal taartidee! Deze is nog vaak nagemaakt!

spijkerbroek Lars

Geen idee meer hoe het spel heette, maar dit speelde hij vaak op zijn telefoon.

windup knight

Het werd wel steeds moeilijker om origineel en verrassend uit de taarthoek te komen. Op zijn vijftiende verjaardag was de telefoonverslaving zo enorm 😉 dat het appcakejes werden.

app cakejes Lars 15

Naar Barcelona voor je zestiende verjaardag! Deze taart was een makkie om te verzinnen.

Lars 16

De Gitaart. Een heel ingewikkeld taartgebeuren en ik weet nog dat ik niet heel tevreden was. Maar ja, als je een elektrische gitaar voor je verjaardag krijgt/koopt, dan moet je wat…

Gitaart Lars

Als ik ze zo op een rijtje zie, vind ik het toch wel weer erg leuk. Wie weet ga ik er weer eens eentje maken.

Nog een terugblik zien? In november maakte ik dit overzichtje van Bentes taarten.

Een gedachte over “Bijna 19…

Geef een reactie

