Kaartjes

Dit keer weinig tekst van mijn kant en veel plaatjes. Ik maakte de afgelopen maanden weer flink wat post voor jarigen en andere gelegenheden. De meeste kaartjes kregen een zelfgemaakte envelop en gingen op de bus voor de ontvanger.

Dit waren de verjaardagskaarten.

IMG_1124IMG_1161IMG_1295IMG_1311IMG_1344

Voor de vele jaren bij elkaar stelletjes maakte ik deze kaarten.

IMG_1326IMG_1313IMG_1299

En dan was er ook nog verdriet. Vrienden en collega’s met een slechte diagnose, die een traject in gaan met veel onzekerheid en vervelende behandelingen. Zij kregen dit in de bus.

IMG_1355IMG_1329IMG_1337IMG_1297

En voor de nieuwe baby in town natuurlijk een kaartje, net als voor een collega die een nieuwe uitdaging aangaat!

IMG_1359IMG_1339

Dat was de post weer. Ik ben weer op nieuwe ideeën gekomen via Pinterest, maar daarvoor heb ik lege lucifersdoosjes nodig. Als iemand ze nog heeft liggen, ik hou me aanbevolen!

Geef een reactie

